Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2014 00:19 - Хипстърите
Автор: whitebarde Категория: Регионални   
Прочетен: 1538 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 04.12.2014 00:23


 Е не моем ги разберем това хипстърите.
Седя тука, в Софията и ги гледам- едни такива пуловери, къде не топлят, едни такива ризи, къде си ебеш мамата от гладене и пият бърбън.
Сега, аз това, бърбъна го подуших- не е лошо. Да, верно, че немам обоняние, ама аз ги усещам нещата магнитофизически. За алкохола физиката ми е като магнит. 
Та-подуших го. Не е лошо, ама много скъпо ве, братче! 10 лева малкото!  И тия, хипстърите, клкнали и цела нощ лижат ено малко. Не са като назе, бдинците, да си напраят купоня, се съберат 7 човека на Палатата , секи си носи  шише рикия и шестима си въртят пакетче семки. 
Седмия пази за комари.
Откак миналата година спрех алкохола и се мене ме слагат да пазя от комари.  Ама това лето се оплакваха нещо, че не вардим добро. Епа турнете Терцата от Физическия бе! Он е умен, се че измисли некое ГМО да разкара комарете, фо ме турате мене да мъндахерцам само с некой весник.
Ама мене за хипстърите ми беше думата.
Аз, не че се събирам с хипстъри, нали, не познавам такива, ама Съдбата ми каза да опитам нещо ново  и да продължавам по новия път- падна ми се от капачка от натурален сок. 
А това нещо ми го е казвал и моя духовен учител шри Чий бой от Големаново , ама с други думи:
" Значи тва мастиката е така-  пий и койо не си го пил, и си карай на него- може па като свикнеш да почне да ти аресва, а па и а не ти аресва поне че ти излиза на тънкана". 
И за това отидох на клуб, при тия, хипстърите. 
Ей, нема лошо, имаше  музика, така, един негър ръмжеше и пееше нешо на американски, не го разбрах , ама ми хареса, че са така отворени ора, а и ми се виде задушевен човека.
Ама немат столове! Турнале там едни диванье с едно такова като кадифе, баш като на Васка Модната  полата. Е деа тиа пустиняци, считай на колко моми са сбрале полите да го напраят тава.
Ае не моем ги разберем.



Тагове:   видин,   ракия,   София,   палата,   хипстър,


Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: whitebarde
Категория: Други
Прочетен: 317074
Постинги: 98
Коментари: 172
Гласове: 541
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930