Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2017 15:31 - Закрийте си сметката в банката след като напуснете работа
Автор: whitebarde Категория: Други   
Прочетен: 1690 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 26.10.2017 20:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Закривайте си сметките след като напуснете някое работно място, от банката, към която чорбаджията ви е прикрепил. 
Тази сутрин ми звъннаха едни хорица от колцентър- подизпълнител на една банка Алианц, с добрта новина, че дължа на банката една хубава сума. Споменът ми е, че през 2010 работех за известно време в някаква фирмичка, която ми превеждаше заплатата в карта на Алианц. За откриването на самата сметка се беше погрижила фирмичката, били корпоративен клиент, взеха ми данни и след някакво време ми връчиха картата, в пликче,  на работното ми място. Както и да е, напуснах, почнах друга работа, после втора, трета...в данданията съм забравил, че изобщо някога съм имал карта в Алианц. Пък и всеки нов работодтел ми откриваше или ме караше да открия сметка в друга банка, с която той си има отношения.
И така, до тази сутрин, когато телефонът ми се раззвъня и "добър ден , аз съм вашата леля, дължите толкова и толкова пари на Алианц, имате и една дебитни карти, които не сте ходили да си вземате след подновяването им, и то от пред 5 години". Питам ги: "абе след като съм имам дебитна карта, която вече 5 години виси в някакво чекмедже- защо, аджеба никой не ми се обади?" .
Отговорът беше : "ми не знам, ние сме съвсем друга фирма,ние сме колцентър, само уведомяваме".

И тъй. Сега съм тръгнал да закривам сметки по банки, които мога да си спомня, че са ми били издавани карти към тях.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: whitebarde
Категория: Други
Прочетен: 316812
Постинги: 98
Коментари: 172
Гласове: 541
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930