Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2013 19:41 - Благодаря на Lidl, че ме спасиха от надуваемата жена
Автор: whitebarde Категория: Други   
Прочетен: 5501 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 20.02.2015 20:41

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес тече някакъв референдум. Референдум, за който, като почти интелигентен човек, прецених, че нямам достатъчно данни и познания да решавам, а в същото време  благодарение на това , че съм от български произход псевдодемократите не благоволиха да ми дадат 2 лева и кебабче да гласувам, а поради все още младежката ми възраст БСП не ме изюркаха да сторя същото. И тъй като лично за себе си съм за позицията, че всеобщ референдум е същото, като да дадеш атомно оръжие на талибани, не отидох да да гласувам с искрената надежда той да се провали.

За сметка на това планирах вечерта да я прекарам с биричка, чипс и хубаво филмче.

Отидох до Lidl, (след приключването на рефендумния ден и затварянето на избирателнит секции),  където се мъдреше голяма табелка: "Алкохол не продаваме". Е хубаво... прави са си хората, референдум все пак, макар и вече приключил. С гражданско чувство в сърцето си взех кенче безалкохолна бира и напълних една количка покупки.

На касата обаче, подобно статуята на Темида , стоеше продавачка, с поглед хладен, като самия зимен ден.
"Това е бира" обяви тя с  гласа на Робокоп, малко преди да изпозастреля лошите.
"Да, видях табелата, но това е Безалкохолна бира" , с гласа и погледа с които някога подканях учениците си сами да се досетят, че Тартюф е негативният персонаж в пиеската.
"Не ме интересува бира е" , механично отвърна продавачката и напиука останалото от количката.
"Ъм, ама аз си искам бирата.."
"Искате ли сега да извикам управителя?" , запита ме продавачката, като някъде в дъното на ириса и се четеше история в която управителят ме разкъсва, унижава сексуално мъртвото ми тяло и двамата заедно ме погребват в близкия храсталак.
" Ами извикайе го! Мисля, че имам това право!?!", отвърнах и с глас и изражение на човек, който си въобразява европейско начало в България.

Появи се управителят, притеснено момче на двайсетина, и с измъчена усмивка обясни, че не можел да маркира, разбирал ме много добре, но щял да има проблеми с "Отгоре".

Е с "Отгоре" човек не трябва да си има проблеми, не се знае Господ кога може да се разгневи и да повтори екшъна със Содом и Гомор, за това си тръгнах.

В не много далеч ситуиран магазин на конкурентна верига за щастие имаше табела: "Днес алкохолът е забранен за продажба, освен бира", вследствие на което моята ориентация беше спасена, не направих първата крачка към надуваемата жена.
Поради което искам да благодаря на Lidl. 

А на другите НЕгласували искам да пожелая: "Наздраве".




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dinkov - Динков
27.01.2013 21:40
Прощавай, но ти от Lidl, пазаруваш. Толкова ли си зле. Съболезнования.
Ицко
цитирай
2. whitebarde - ?
27.01.2013 21:52
Откъдето си искам-от там ще пазарувам. Кой си ти, че да ме оценяваш? Всъщност, като ти гледам правописните грешки и стила на писане- поредния нещастник с клавиатура :)
цитирай
3. dinkov - Динков
28.01.2013 01:45
Прощавай, не съм искал да те обидя.Разбира се, че ще пазаруваш от където си искаш. Това е твое право. А противопоставянето ми на чуждите хранителни вериги е принципно. Те ни правят по-бедни, а ние купуваме от тях и им се радваме. Имам постинг "ФАЙДАТА ( ползата ) И ГЛУПОСТТА ОТ ЧУЖДЕСТРАНИТЕ
ХРАНИТЕЛНИ ВЕРИГИ !!!" Ако ти е интересно, прочети го.
Ицко
цитирай
4. mglishev - Браво, барде,
28.01.2013 09:11
магарията надвива свинщината с търпение :)
цитирай
5. whitebarde - четох
28.01.2013 13:18
четох във фейсбук подобен материал. Доста беше изкривен. Немалко български фирми оцеляват благодарение на квотите си за големите вериги. Собствените им марки- "Clever", "Aro", "Ff", "Katty" са произвеждани в България, от български заводи, като заплата са взели български работници. А тези, които реват от тях, най-често просто не са успели да се доберат до договор.
Колкото до малките магазинчета- тези, които са с добро обслужване, продават неща дето ги няма в голямата верига ( например до нас има три магазина- Лидл, Билла и малко квартално магазинче. "Загорка резерва" продават само в малкото квартално. Е то е ясно, че като си взема "Резерва, защото почти само ткава пия, ще си взема и мезе. И ето- магазнчето прави оборот и въпреки двата гиганта до него си бачка. А имаше още едно дето продаваше вмирисано сирене, топла бира и мухлясали кренвирши и то фалира, но..просто човека дето го държеше не ставаше за това).
цитирай
6. dinkov - Динков
28.01.2013 19:33
Не твърдя,че в българските магазини няма проблеми,но те се решават чрез ефективен контрол, и парите остават в страната.А чуждите вериги изнасят печалбата извън страната и по този начин намаляват паричната маса която е в обръщение в България ( ние сме във валутен борд ),така се стагнира стопанския оборот.По-голямата част от стоките са с чужд произход,а за тях се плаща с валута и още повече се намалява паричната маса и още повече се стагнира оборота.Това е една (не само тя)от причините да е замрял стопанския живот в България.Някъде октомври месец в пресата имаше информация,че в Индия ще правят референдум дали да се допуснат чужди вериги. Смислен референдум. Не знам какъв му е изхода защото повече не се заговори за това.
Огледай се около теб. Не виждаш ли колко магазинчета затвориха, а хората останаха без работа. Каква ни е файдата от безработица. Позаинтересувай се как е решен този въпрос в Полша например, или в Чехия. Не, че няма но всички са по входно-изходните магистрали, надалеч от градската част. Иди до Гърция, виж там как е. Аз видях там само един магазин Лидл и то между две села. Самите гърци на които им се смеем избягват да пазаруват от него. А в Родините на самите вериги иди виж как е. Във Виена е абсурд да си помислят тези големи вериги да имат магазини в градската част. За да може магазин "Зара" да се настани във Виена хората правят референдум. И знаеш ли защо го правят. За да си защитят малкия и средния бизнес. Да си защитят малките и средни магазинчета. Защото хората които въртят този семкаджийски бизнес са потребители и техните държави отдавна са разбрали, че средна класа се формира от малък и среден бизнес. Не виждаш ли какво става в България. Едър чужд капитал които монополизира пазара, разорява българската икономика, дои българските граждани, а ние се чудим защо сме бедни. Приятелю, купувай от където си искаш, това е твое право, но аз лично избягвам чуждите хранителни вериги. Просто съм българин. Това не е ксенофобия, а елементарен прагматизъм.
Ицко
цитирай
7. pvdaskalov - Абе, големи сладури сте всички, като ви чете човек поотделно!
28.04.2013 11:27
С автора на постинга ще споделя, че като отвориха близо до нас Лидъл, на шега разправях, че ще търся да сменя жилището да е по-далеч от този магазин. Ми то влезеш вътре и оставяш половината пенсия. Добре, че не го направих. И на новото място пак щях да се чудя какво да правя, защото Лидъл расте като плесен из целия град. Случаят с бирата е потресающ, но блогърите ни извисява до небесата, че има и по-прости хора от нас. Върховна тъпотия!
На мен ми се случи нещо друго в магазин "Европа". Касиерката, не стига, че беше дебела и неприветлива, но ми сканира два пъти някакъв продукт. Аз обаче се усетих по рестото, което държах в шепата си. Бях дал двайсетолевка. Тя, силно раздразнена, взе рестото, прибра го, провери отново продуктите колко струвт общо и ми връща ресто, все едно, че съм й дал десетолевка, по-малко дори от първия път. Отново се усещам, защото се бях разсънил от първия опит за грабеж, нададох вой, а тя се заоглежда с какво да ме халоса по главата. Добре че насъбралата се опашка, станала свидетел на случващото се, ме защити. Втори път, пак там, ми вдигнаха скандал защо слагам захарта (или брашното, а може и олиото да е било) в тяхно тънко пликче. Често ми се случва пликовете да се пукнат или обутилката да е мазна. Оттогава, КРАЙ! Гладен ще умра, но в магазин "Европа" не влизам, където и да е той.
Колкото до мнението на г-н Ицко, подкрепям го напълно. Една от балтиите на нашата икономика са именно чуждите вериги. А как хитруват, че УЖ има намаление, да не ви разправям. Свидетел съм как оставят вчерашната цена отдолу, а подменят горната, основната, която уж намалявали. Това наблюдавах в "Кауфланд".
Бъдете живи и здрави всичките, не се карайте, радвайте се на днешния празник ЦВЕТНИЦА! Жена ми отиде за върбички в черквата, защото и тя е цвете и празнува, а аз си пийвам евтина бира "DEEP" от Лидъл и се кефя самичък пред лап-топа. Но май ще ми писне и някой ден ще го трясна в земята, че всичкото ми време излапва.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: whitebarde
Категория: Други
Прочетен: 317022
Постинги: 98
Коментари: 172
Гласове: 541
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930