Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2010 19:04 - Думноразмишлява за произхода си
Автор: whitebarde Категория: Други   
Прочетен: 1156 Коментари: 0 Гласове:
5



Аз си падам по Тинкърбелл. Бела от "Здрач" има "синдрома на Тинкърбел".Следователно аз си падам по Бела от "Здрач". Но Бела от "Здрач" има две гаджета- едното е върколак , другото вампир. Следователно аз съм или върколак или вампир ..обаче.. ако примемем че съм събирателен образ- то значи съм едновременно върколак и вампир. Корвин от "Подземен свят" е едновременно върколак и вампир. Морро Ле Гуин също е едновременно върколак и вампир. Следователно аз или съм оня педерас от "Подземен свят" или съм Морро ле Гуин
Ако приемем че съм събирателен образ , то значи аз съм кръстоска между един педерас и Морро ле Гуин. Ако съм кръстоска между тях , значи Морро ми е майка , а баща ми е педерас. Но елфите са педераси , следователно баща ми е елф. Значи- аз съм полуелф.  Но съм кръстоска между Морро и някакъв елф. Щом този елф се е кръстосвал с върколак и вампир .. значи е извратен. Значи аз съм син на извратен елф и Морро ле Гуин...
Но за да стане един елф извратен - значи е бил покварен. Следователно аз съм син на Покварения елф и Морро ле Гуин...  



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: whitebarde
Категория: Други
Прочетен: 316722
Постинги: 98
Коментари: 172
Гласове: 541
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930